Jag gjorde det

Oj vad jag har spanat länge.... Jag har suktat under rätt så lång tid i olika butiker, både på nätet och i en liten favoritaffär i Göteborg efter en fantastisk liten söt klänning. Klänningen kommer från Odd Molly, visserligen börjar man tröttna på broderier och allt snuttigt men denna var något extra tyckte jag. Det är en underbar sommarklänning att använda lite då och då på alla härliga sommarfester jag ska gå på (ha ha) men när jag blev bjuden på bröllop till min underbara kollega så har jag idag slagit till. Vad säger ni, blir inte denna fin till sommaren? Med antngen vita tygskor och jeansjacka eller med ett par snygga sandaletter (låter ju verkligen snyggt :  ) i naturfärgat skinn.
Hela dressen kommer i senare inlägg men klänningen kommer här:


image1
Bilden har jag lånat från oddmolly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0