Livet som insats??!!

Måste fråga. Slutar trafikreglerna och rödljusen gälla bara för att man cyklar. Skulle gärna vilja veta eftersom jag kände mig V Ä L D I G T ensam om en så självklar sak som att stanna för rött ljus?! Hur gör ni? Struntar ni i
trafikreglerna när ni cyklar? Väntar bara på "stora smällen" som säkert kommer en hemsk dag. En cyklist i veckan dör i trafiken. Så snälla medtrafikanter ta det lugnt. Jag tror du hinner!

(Har dock  gjort en positv notering om att allt fler använder cykelhjälm. Vid närmare eftertanke kanske det hör ihop????)

                                   


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har just köpt min första cykelhjälm - det var på tiden!

2008-06-16 @ 21:32:24
Postat av: Hallin bloggar

Det låter bra Helena. Ansvarsfullt! Det är coolt och se töntig ut i cykelhjälm.

2008-06-18 @ 22:51:13
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0