Nu vet jag!

Från "säker källa" har jag nu fått reda på att Lindex reklamlåt heter Some people have real problems och artisten heter Sia. Finns ingen CD att köpa i Sverige (ännu) men på CDON kan man beställa den på import för 199:-. Undrar just hur resten av plattan är?

http://cdon.se/musik/sia/some_people_have_real_problems_%5bimport%5d-3850102 

Inte nog med min säkra källa. Idag fick jag ett tips från min kollega (som är född på 80-talet....) att det är hur enkelt som helst att ta reda på en låttitel du bara "TracIDar" låten. Que??? Säger du till någon som är född på 60-talet...hursomhelst på min moderna mobiltelefon har jag självklart den funktionen under Undrhållning:  ). Du väjer TracID, spelar upp låten och håller mobiltelefonen intill. Efter en stund får du meddelande om vilken låt det är. Och vet ni. Det funkade!!!

Så här ser Sia ut och hon kommer från Australien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0