Bara jädrigt mycket att göra....men fina jeans har jag...

Hej på er, jag har inte försvunnit har bara så himla mycket att göra.... Tänkte bara tala om att jag har hittat så otroligt bra jeans. Sprang på ett par otvättade på Åhléns av märket Vera. Tyckte vid första anblicken att det var lite för höga i midjan. Jag har ju alltid trott att lite lägre och rakare jeans passar mig bäst men jäklar vad dessa satt bra. Ni vet "det där lilla extra" hamnar ju nu liksom innanför istället för utanför. Att de dessutom bara kostade 499:- gjorde ju inget... Nu har jag haft dem i flera dagar och yes, de håller formen utmärkt. Här hade jag önskat mig en bild men gud vilken dålig hemsida Åhléns har.... Kanske att jag borde ha premiär för en dagens.. :  )

Kommentarer
Postat av: Cissan

Nämen va bra :-) Varför inte sätta in en bild på dig när du har dem på, så man får se..kanske ngt för mig att köpa också.

Kram C

2008-09-18 @ 12:47:34
Postat av: hallinbloggar

Cissan:

Vi får se, vi får se. Det är ett beslut som får mogna fram...

2008-09-18 @ 13:12:54
Postat av: Lena

Jag är också på jakt efter ett par snygga, mörka jeans, så jag är jättenyfiken... Väntar på bilden!

Kramar

2008-09-20 @ 19:36:13
Postat av: hallin bloggar

Ha ha, jag är inte där ännu. OK?

2008-09-21 @ 11:50:40
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Jag väntar också, lägg in en bild nurå!

2008-09-22 @ 20:57:38
Postat av: hallin bloggar

lena och cathrin:

oj oj oj, nu känner jag trycket. Tar en bild imorgon och kolla resultatet. OK?! Nu när jag hyllat "jeansen som håller ihop" så måste ni ju få se dem : )

2008-09-22 @ 21:11:23
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0