En blomma i afrikas öken - Waris Dirie

Eftersom jag fick ett förmånligt erbjudande hoppade jag på ytterligare tre månader av Storytell, ljudbok direkt till mobilen. Jag har länge försökt att lyssna klart på Aldrig fucka upp. Jag gillade ju Snabba cash så mycket och ville verkligen att den här skule vara bra men det var omöjligt att lyssna klart. Boken intresserade mig helt enkelt inte och jag valde en annan.


Tyvärr är det lite tunnt med titlar på Storytell (enda nackdelen eftersom det är ganska dyrt). Jag valde en Blomma i Afrikas öken. Jag kan vara lite emot sådana här böcker när det ges ut uppföljnngar på uppföljningar. Ni vet lite som den där Masajkvinnan från Schweiz där det evrkar finnas hur mycket som heöst att vrida ur ämnet.. När man väl börjar läsa så brukar läsningen ändå flyta på för man kan ju inte låta bli att förfasas och förundras över historierna. Nåja, jag ger boken betyg: HHH 
Bild från Adlibris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0