Hur kunde man...

Igår tog tonårssonen och jag moppen till stan. Vi började med ett besök (tonårssonen på utsidan...) i en underbar affär som heter RUS som ligger på Karl Gustavsgatan 17. Köpte mig två finfina blusar. Därefter åkte vi vidare till Haga där vi parkerade moppen. Vi gick Haga Nygata fram och tillbaka. Slog oss ner på ett café i solen. Hamnade i en söt affär, Heartstore där de bara säljer saker med hjärtan. Det var där vi hittade den här underbara boken, Guds gåva till kvinnan. Jag ger er framsidan och jag ger er några utvalda godingar. OK? Kan ni hålla er för resten? Jag lovar att ge er mer...!



Popmusikens svar på tandkrämsreklam



Vill du pussa på en man i pälsmössa?


Ser ni den nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0