Nu måste jag....

Som ni ser rasar inläggen in här efter att ha varit rätt så sparsamt den senaste veckan. En av anledningarna är att jag nu måste tvätta bilen, både invändigt och utvändigt. Därefter ska jag olja in golvet på altanen. Båda dessa saker är ju halvkul. Jag hade hellre fortsatt att blogga.
P.s Personen på bilden är inte personen som skriver detta inlägg :  ) även om detta tilltag hade gjort mina grannar på gott humör.



Vill ni veta mer? Hittade denna sida på länken nedan med följande erbjudande om ledigt jobb;

Looking for a holiday job in Australia? A car wash in Queensland capital Brisbane is advertising some vacant positions at the moment. They're looking for backpackers and travelers who want to earn some quick big bucks at this "small and exclusive car wash".


http://www.jaunted.com/tag/Backpackers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0