Varför bloggar jag?

Igår fick jag frågan om varför jag bloggar. Jag har tänkt en hel del på det sedan dess. Jag svarar som jag gjorde igår. Det allra bästa är att man tvingas att på ett positivt sätt tänka till vad man har gjort varje dag. Man tar sig tid att reflektera. Jag fick också frågan om varför jag inte bara kan skriva ner det för mig själv. Uppenbarligen blir det inte gjort eftersom jag inte förän jag startade min blogg började tänka och skriva på det här sättet. Dessutom måste man skriva mycket mer korrekt än om det bara vore jag som läste. Jag märker att det är bra träning att skriva varje dag. Till sist måste jag säga att det är roligt med kontakten med mina vänner samt att jag får möjlighet att "prata" så mycket om precis vad jag vill :  )


Kommentarer
Postat av: Helena

Du inspirerar mig, jag tror jag skall börja blogga!

2008-09-28 @ 14:33:58
Postat av: hallin bloggar

Helena:

Detsamma. Det skulle vara underbart. För jag tror att börjar man skriva så finns det mycket "under ytan" som kommer fram som man inte ens trodde själv.

2008-09-28 @ 15:10:58
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Helena

Maggan jag vill också blogga kan du hjälpa mig. Alicia rundéus

2008-10-04 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0