Vill ha nytt!

De två vackra rummen i fil med stuckaturer och takrosetter kräver vackra lampor! Till det "första" rummet som vi har till kombinerat vardagsrum med matplats skulle jag så gärna vilja ha den här fantastiska lampan från Ikea. Lampan är ny i Ikeas PS-sortiment och heter Maskros. Lampan mäter 80 cm i diameter. Det är stort men eftetrsom takhöjden här är 3 meter så tror jag en så "mäktig" lampa blir perfekt.

Som vanligt med Ikea så är priset mycket tilltalande. Ynka 799:-. Tyvärr är den slutsåld i alla butiker och inga noteringar om när den väntas in. Jag vill ha nu!









Kommentarer
Postat av: Lena

Den är ju skitfräck!! Kram

2009-04-20 @ 22:02:53
Postat av: hallinbloggar

Lena:

Ja, den är inte dum alls! Gäller att få tag på den bara. Den verkar vara het!!

2009-04-20 @ 22:33:21
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Cissan

Såg denna lampa på ikea. Den är ENORMT STOR !

Såg en liknande (lite mindre) på bolaget men den var svart, kanske finns i vitt !?!

Många kommentarer från mig idag :-)

Kram C

2009-04-29 @ 22:25:58
Postat av: hallinbloggar

Cissan:



Ha ha, ja verkligen å det är så kul!!!

Jo, jag har ju hört det. Måste se den "live"! Har ju inte gjort det - ännu! Kanske den på Bolagret an vara något?!

2009-04-30 @ 17:23:52
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0