Madonna

Var det verkligen det här vi väntat på i 19 år skriver GP idag! Ja, det kan man fråga sig. Jag såg ju Madonna på Eriksberg och fick exakt samma känsla som denna gången. En (för?) perfekt framförd show utan någon känsla. Lite som att sätta i en video och trycka på play. Självklart är det en fantastisk show som man får vara med om men det är ändå en känsla av något som inte riktigt går att beskriva som fortfarande finns kvar idag! Hon var där men ändå inte liksom!

Hursomhelst så är jag supernöjd att ha fått se denna konsert. Många låtar var magiska! Är också imponerad av det  otroliga tempot hon lyckades hålla. Sen kanske det berodde på de (alltför?) långa pauserna då vi bjöds på en boxningsmatch, spanska folkmusiker och en musikvideo.... Men någon gång måste hon ju få chans att byta kläder och andas!!!

Jag och Ös syster är förväntansfulla inför kvällens konsert!




Har hittat mina biljetter hemma från några av alla härliga konserter i slutet på 80-talet! Kan berätta att Madonnas konsert kostade 220:- 1990.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0