Recension - En nästan vanlig man

Nu har jag äntligen läst klart den här tjocka, tunga och långa boken. Vet egentligen inte varför det tog så lång tid för den var både spännande och intressant. Jag ville hela tiden läsa för att få reda på hur det går för huvudpersonerna som lever sitt liv i ett rasande tempo. Kan vara att den var så tung att ta med sig...  Väldigt inressant miljö måste jag säga! När miljonkonton, champagne, sex och kokain inte längre är nog går de tre huvudpersonerna över gränsen i sin jakt på spänning och njutning. Jag ger boken en svag: H H H H

Jag har redan börjat på boken som jag skrev om och som många bloggar verkar ha fastnat för!


Kommentarer
Postat av: mhe

boktips fr kompis: Sista kulan sparar jag till grannen.

2009-08-15 @ 00:52:40
Postat av: hallinbloggar

MHE:

Den måste jag genast kolla upp!

Kram på dig!

2009-08-15 @ 11:55:26
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0