Till Stockholm

Nästa vecka ska jag till Stockholm. Det är Formexmässan som ska besökas. I år ser jag extra mycket fram emot mässan då temat är Vintage Travel - Travel in style. Trendspaning utlovas här!

Dessutom har jag tagit en extra semesterdag för hälsa på underbara väninna I som precis har blivit mamma till en flicka från Indien. Tänkte också hinna med ett besök på bla finaste butiken Svenskt Tenn. Där ska det köpas tyg minsann (nyrenoverade stolen i köket ska få nytt tyg)!

Inte nog med det. I två nätter ska jag sova hos kusin H. Där finns det små söta flickor minsann som jag längtar efter att träffa!

Vilken härlig Stockholmsvisit jag får!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0