Fint till skrivhörnan!

Köksgluggen har fått lite nytt! Det är ju här vi sitter och betalar räkningar. Trist...! Så man får göra allt för att liva upp!

Den här lilla söta gemfågeln har nu fått fin plats på sekretären.



Och den här sköna snökaninen får stå som brevpress ovanpå räkningarna!



Handlade allt från ljuvliga nätbutiken anyhow.se. Extra roligt var det när jag mailade och frågade var man kunde hämta sakerna (eftersom det stod som ett alternativ i betalrutan) fick jag till svar att det var här i Göteborg på Skolgatan i Haga. Lätt för mig som cyklar förbi! En supertrevlig tjej som öppnade och hade slagit in allt fin-fint och dessutom prutade med sig själv ; )

Kolla in alla sköna saker! Jag kommer säkert att handla igen!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth - anyhow.se

Men DU så supergoast du är - fattar du vilken katastrof försäljare jag hade blivit i Marocko t ex... :)

Tack för mysig energiboost!

2009-12-09 @ 11:27:54
URL: http://levaleende.blogg.se/
Postat av: hallinbloggar

Elisabeth - anyhow.se

Ha ha, ja det är nog tur : )

TACK själv för de fina sakerna!

2009-12-09 @ 13:12:47
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0