Sköna dagar

Jag njuter av att vara ledig. Sova lite längre men framförallt få tid att gå ut och gå medan det är ljust! Jag tar med mig stavarna och går i många backar. Det är grym träning!

För att det ska vara extra kul att gå så har jag startat ett abonnemang på Storytel. Det funkar fint, massor av böcker att välja på direkt i mobilen för 149:-/månaden.

Har precis "läst" ut Mari Jungstedt "Den dubbla tystnaden". Tror att jag läst alla hennes böcker och den här var varken bättre eller sämre... Vad som däremot var ett riktigt stort plus var att det var Katarina Ewerlöf som läste. När man lyssnar på böcker är det oerhört viktigt vem som läser. Det minsta lilla som låter konstigt gör att man får svårt att koncentrera sig på boken.

Jag ger Dubbla Tystnaden betyg: H H H 



Nu har jag precis börjat lyssna på Skumtimmen. Eftersom vi städar och fejar idag inför vårt nyårsparty imorgon så går det fort att "läsa"! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0