Lite av varje på gång!

Det är fullt upp på jobbet och "något" ligger och lurar som gör mig småtrött. Hursomhelst, jag har det bra. Hur bra som helst! Underbart god thailändsk födelsedagsmiddag på Sukho Thai (kan vara Göteborgs bästa thai-restaurang) igår. Idag lagar vi fläskfilé (helstekt blir godast!!) med smarriga grönsaker i ugn, potatis, morötter, broccoli, zucchini, champinjoner och röd paprika. Till det har vi bästa pepparsåsen från Jensens Böffhus.

Imorgon har jag en härlig kväll att se fram emot. Dags för bokcirkel-träff. Jag har missat de senaste två gångerna så nu ska det bli extra kul! Jag har läst boken vi ska recensera och det ska bli spännande att höra vad de andra tycker. Självklart kommer våra omdömen här i bloggen. Ett bra boktips kan ju aldrig vara fel. Klicka här till höger under rubriken; Böcker jag läser, för att se recensioner av alla böcker jag läst sedan jag började blogga. Kanske hittar du något du blir sugen på!

Vad har du för dig i helgen? Melodifestival kanske??? Det börjar ju igen md nio lördagskvällar att se fram emot! För schlagern kan man ju inte missa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig sida. Vi har också en bokcirkel här.

Helgen blir lugn och skön med böcker och fikakompisar på besök.

Önskar dej en go helg!

Kram Emma

2009-02-06 @ 13:55:56
URL: http://ordfarande.blogspot.com
Postat av: hallinbloggar

Emma,

Vad kul! Tack! Bokcirkel är härligt. Det blir ofta böcker som man själv kanske inte hade valt! Skönt med avkopplande helg. Det blir samma för mig.

Kram

2009-02-07 @ 14:27:33
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0