Känslig hy

Jag har till och från haft mycket torreksem i ansiktet. Av en hudläkare fick jag ett superbra tips, hudvårdsserien från L300. Jag använder både remover, tvål och ansiktskräm. Alla produkter är verkligen jättebra och går snabbt in i huden. Bäst av allt är priserna som ligger mellan 49:- och 89:-. Till sist vill jag tipsa om L300 brun utan sol. Den ger en lagom brun ton  nu på vintern när man är lite blek. Jag använder den kanske var femte dag ungefär.

Produkterna finns på Apoteket där jag lånat bilderna. Om du har vägarna förbi Gekås i Ullared så finns faktiskt några av produklterna där till ett betydligt lägre pris. Bra tips om du ska dit!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0