Tipsigt!

Tänkte tipsa om några bra saker som jag i min tur har fått tips om.

Börjar med dessa små sköna rosa tingestar. 60 stycken små ampuller ligger i en så här fin dosa. Enligt bästa väninna C så ger de hyn en riktigt mjuk och härlig känsla. Då Rusta då och då säljer dessa för 299:- (ord. pris 599:-) så kände jag att jag var tungen att prova. För vem vill kunna skanna in sig själv när man går på Ica.... ;  )? Efter att ha provat dessa fantastiska droppar så måste jag hålla med. Det är en otroligt skön känsla när man trycker ut några droppar i taget och smörjer in ansikte och hals. Man liksom känner hur linjer och rynkor slätas ut och blir till en jämn och fin yta. Så mitt tips är att pasa på nästa gång Rusta säljer dessa!





Mitt andra tips idag kommer från bästa kollega J. Sist vi var en sväng på stan så bara hon måste passera en butik som säljer Sebastian hårprodukter. Eftersom  jag konstant är ute efter bra produkter för att få den ultimata känslan vid styling så blev jag ju nyfken att prova. Efter att ha använt den nu sedan strax före jul så måste jag nog säga att jag har hittad den, produktern med stort P. Aldrig har mitt hår varit mer fylligt och lättstylat. Jag kan verkligen rekommendera Sebastian Body Double Thickefy Styler (ja, ni hör ju bara på namnet) till alla jag känner. Skulle nog kunna säga att den passar tll de flesta frisyrer och hårlängder. Men kostar det så smakar det, tror priset var cirka 230:-.


Kommentarer
Postat av: Ace

Hmm kanske behöver den där rynkkrämen efetr operationen på torsdag. Enligt rykten kommer man se ut som Piff och Puff efter den...Jätteskoj. Kram

2009-01-12 @ 10:23:38
Postat av: C

Va bra att du gillade ampullerna :-) Måste bara säga att även jordnötsolja och mandelolja på apoteket är ett absolut MÅSTE !!! Fungerar lika bra och otroligt billigt..typ 30-40 kr. Smörj in händerna/ansiktet eller annan kroppsdel och låt torka in..ja det torkar in även om man inte först tror det ! och de är som nya.

Kram C

2009-01-13 @ 19:08:04
Postat av: hallinbloggar

Åsa;

Herrejäklar är det på torsdag det blir av. Jag ska tänka på dig. Du klarar det. Be om att få lugnande. Det hjälper faktiskt! Lycka till. Stor kram

2009-01-13 @ 20:44:33
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: hallinbloggar

C;

Du är underbar!!! Det får nog bli ytterligare ett tips här i bloggen. Tror säkert prislappen uppskattas!

2009-01-13 @ 20:45:28
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0