Gör en tavla!

Vi firar födelsedag och jag har knåpat ihop present minsann! En rolig present till brudparet, dopet eller till någon du tycker om!



Måste säga att den är hundra gånger snyggare än på bilden! Vill du göra en liknande tavla så har jag gjort såhär:

På den här sajten gör du själva bilden, skriv in orden du vill ha, välj färger och typsnitt, finns massor att välja på. Jag valde svart-vit-grått i olika toner. Köpte papper i bokhandeln med "vattenmärken", en aning krämfärgat som jag skrev ut på. Anpassade bilden till pappret, inte högsta kvalité, den blev lite pixlig men det blev egentligen bara snyggt i gråskala.
På Clas Olsson köpte jag passpartou och ram i storlek 20 x 30. Ville ha en röd ram som kontrast till det svart-vita så det blev till att måla själv.

Enkelt och väldigt roligt att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0