Har du ingen trädgård?

När jag var liten så hade jag ett trist morgonhumör. Jag var trött och vresig och ville inte prata. Mina föräldrar köpte en reproduktion av Carl Larssons "Sjusoverskans dystra frukost" och hängde upp på min plats.



Idag när vi cyklade utefter havet på väg till Brottkärr/Amundön såg jag ett gammalt äppelträd. Titta på vasen i tavlan. Jag visste att jag hade sett detta någonstans. Kvistar med äpplen i en vas. Så annorlunda och roligt!

Man får vara påhittig när man har blivit av med sin trädgård med alla blommor man kunde plocka in!

Kaprifolen fick också följa med för doftens skull! Visst blev det fint?!


Kommentarer
Postat av: annapanna



hejsan!

Nu har jag börjat min semester, hoppas att dagens väder ej blir en följetong de näsrmsta 4 veckorna,ha ha.



Vilka underbara ideer jag får från dej, äpplekvistar i vas... TACK !!!



Hoppas att du får en bra vecka med tid för dej själv , nu när Ö är i Norge.

kram kära du!

2009-07-27 @ 14:55:08
Postat av: hallinbloggar

annapanna:

Nej, det får vi verkligen inte hoppas. Ja du har ju en hel ö att plocka allt möjligt ifrån!



Vi hörs! Kanske du kan komma in en dag?!

2009-07-27 @ 16:10:47
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: annapanna

Susanne o Peo skulle komma ut i dag och imorgon kommer barnen o mormor o sover troligtvis över.

Men torsdag? Kan du ?



Jag behöver se dej och stort behov av att prata....

kram

Ann

2009-07-28 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0