Loppisfynd!

Trots det trista vädret har vi haft en skön vecka. Bland annat har jag varit på loppis och fyndat minsann.

I lägenheten har vi en liten "glugg" vid fönstret i köket som man egentligen inte kan göra så mycket med. Eftersom vi saknar en plats att lägga post, räkningar, papper och annat ni vet så blev jag överlycklig när jag hittade den här lilla sekreteären som passar så fint i "gluggen". Massor av lådor och fack. Hittade dessutom en stol som ska få stå framför.



Båda ska slipas och målas vita. Det blir ett projekt för sista semesterveckan.

Det blir en fin plats att sitta och skriva på!

Jag ska försöka mig på att få ihop en liten samling med kristalljusstakar. Hittade två på min förra runda och hittade nu ytterligare en. Några till behövs för att få till den rätta känslan men det är en bra början!



Hittade också en helt fantastisk puderfärgad klänning med band i guldbrunt från Tjallmalla. Har redan använt den och jag älskar den. Ett par chinos som har blivit avklippta till långa shorts blev det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0