Ska du till Ikea?

Då måste jag tipsa om den här härliga boken! Jag har mängder av inredningstidningar som jag tycker om att bläddra i men jag märker att jag ofta återkommer till den här boken.



Den är tjock, härlig med massor av bilder. Man får titta in i nio väldigt olika hem och jag får masor av inspiration. Ett av favorithemmen är det här - Livet är en loppis!





Den första bilen på boken är tagen på vårt vardagsrumsbord, ni skymtar mattan bakom?! Ni ser vad jag fått tipset ifrån?! Så syggt, blanda gammalt med nytt!

Nu är vi på väg till loppis för att hitta fler gamla stolar som ska målas om och kläs med tyg. Men jag blir lite sugen på att blanda upp de gamla stolarna med den här som på bilden ovan.



Mer inspiration. Fin hylla i köket med "bästsaker" på! Hugg ditt ex. vid nästa Ikea-besök. Tror den kostar 99:-!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0