Filmtips!

Förresten. Måste tipsa om en film jag såg i fredags när jag försökte hålla mig vaken för att hämta tonårsson som var på fest.

Den har legat ett tag, köpte den i någon "fyndkorg" och trodde väl inte den var så bra. Alltså - låga förväntningar. Wow, vilken bra film Frida var. Först och främst miljön i Mexico, färgerna, kläderna, passionen och känslor. Fantastiskt skådespel av Salma Hayek, otroligt fräckt och ovanligt filmad i flera sekvenser. Dessutom var det roligt att få veta mer om konstnären Frida Kahlos stormiga liv. Ni kanske känner igen hennes tavlor?

Mitt tips alltså - slå dig ner, koppla av och njut!

→ UPPDATE: Klicka på länken. Endast 39:- på cdon.se


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0