Läser gör jag...!

Har både lyssnat och läst ut ytterligare några böcker. Älskar sommaren då man kan ligga "ifred" och läsa bok efter bok.

       

En liten hattaffär på hörnet fick jag tips av bokklubbsvåninna H. Det var verkligen en liten gullig bok. Läs och mys! Jag ger den betyg: H H H +

Igelkottens elegans
är vår nästa bokklubbsbok. När boken kom satt en omslag runt där det stod "En av världens mest sålda böcker just nu". Eftersom vi inte träffats ännu i vår bokklubb så väntar jag med betygssättning.

Potensgivarna var så underbart härlig att läsa. Nu vill jag läsa nästa bok av samma författare! Vill du ha en lättläst och rolig bok med mycket värme så läs den här. Jag ger den betyg: H H H+

Dotter önskas
har jag lyssnat på. Den var sådär måste jag säga. Jag har läst andra böcker av Katerina Janouch och tyckt om dem men den här var rätt tjatig och trist, nådde aldrig fram!. Jag ger den betyg: H H

Kommentarer
Postat av: KIng Nothing

Läser gör inte jag.

2009-07-02 @ 23:31:46
Postat av: hallinbloggar

King Nothing:

Det borde du... : )

2009-07-03 @ 09:12:06
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0