Läst ut!

   

Jag sa ju att jag hade massor av härlig lästid i Tallinn. Har också börjat lyssna på böcker vilket gör att tempot har ökat.

Dock inga böcker som kommer lämna några bestående intryck....

Fågelbovägen var lite smårolig att lyssna på. Perfekt för cykelturer och promenader när man ibland tappar koncentrationen!

Jag älskade honom - Jag som fullkomligt ä l s k  a d e *Tillsammans är man mindre ensam* hade höga förväntningar på den här lilla boken. Men visst var den välskriven men jag vet inte. Rätt trist!

Den sista boken har jag ingen förklaring till att jag överhiúvudtaget läste (har för mig det var rea....). Är det den femte i serien om den vite massajen. Hur mycket kan man "vrida ur" historien om kvinnan som träffade en afrikan och fick barn. Svar: Alldeles för mycket! Minns hur jag tyckte den första boken var intressant att läsa, kunde inte släppa den! Vad har fått mig att fortsätta. Ingen aning?!

Tja, tror inte jag behöver  betygssätta då ingen av mina bloggläsare kommer plocka någon av dessa böcker men bok nummer ett och två kan väl få betyg: H H H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0