Tillbaka igen!

Vilka underbara dagar vi har haft. Det har varit total avkoppling med olika behandlingar, långsamma promenader genom fantastisk atmosfär, tidiga kvällar och många kapitel i medhavda böcker. Precis vad jag behövde. Tyvärr var det  regn i stort sett hela tiden. Det var egentligen bara sista dagen vi fick lite sol och kunde sätta oss på en uteservering som vi längtat efter. Men vi tog det som det kom och hittade ett shoppingcenter nära hotellet.

Marknader och lokal shopping i mängder. Men väldigt mysg sådan. De var lätt att tro att att man verkligen behövde de här sakerna. Tur att man sansade sig...




Den enda bilden som mamsen tog...




Alla dessa underbara gräner, vart man än gick i gamla stan.






Mamma & jag. Ta bilder så här på sig själv blir sällan bra...!



Mitt i gamla stan





Perfekt weekendtur för den som vill koppla av och inte villl ha så många "måste-se-saker" på agendan. Perfekt att flyga från Landvetter med City Airline med cirka 30 passagerare. Snabbt och enkelt! Till sist bonusen att bo på ett spa-hotell med bokade behandlingar.


Kommentarer
Postat av: Cathrin

åhh vad det ser mysigt ut, kanske en mysig weekendresa för mig och L i sommar! Var det en paketresa eller har du fixat och trixat själv?

2009-06-10 @ 11:36:28
Postat av: Anonym

Det var verkligen mysigt. Framförallt det där att man inte behövde stressa runt och titta på alla "måsten" utan bara kunde koppla av och strosa runt. Absolut, nästa gång åker jag med Ö!! Vi har ju färdiga paketresor.... Tror jag skickar dig vår nya katalog med kortresor ; )

2009-06-10 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0