Silver!

Igår när vi körde runt och letade parkering i mina hemkvarter ( !!! ) så körde vi förbi en underbar liten affär som jag haft nys på sen lång tid tilbaka. Det är en butik som heter M925 och drivs av Magdalena som formger smycken i silver.

Det jag länge sneglat på är det här supersnygga armbandet. Tänk till en enkel sommarklänning med bara, bruna armar. Armbandet heter Broadway och kostar 1.265:-. Den söta lilla butiken ligger på Plantagegatan 13. För er som inte har möjlighet att gå dit så finns en jättebra webshop med massor av fint i till bra priser!



Om ni nu har vägarna förbi Plantagegatan så missa inte för allt i världen något av de två fiken som ligger intill butiken. Gott kaffe och uteservering med sol hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Det står ju Maggan på armbandet!! Supersnyggt till brunbrända armar i sommar. Hoppas Ö fattar vinken...

2009-05-08 @ 10:37:13
Postat av: hallinbloggar

Emsan:

Det har nog hjälpt att du lämnade en kommentar ; )

2009-05-09 @ 12:09:30
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise Elsius

Hej! GRATTIS på födelsedagen i efterskott... Jag tog mitt efter längtade MC-KORT i går. Livet är allt bra härligt. Trevlig sommar på er. Kram Marie-Louise

2009-07-01 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0