Valborgsmässoafton

Igår hade vi en härlig valborgsmässoafton. Lilla tonårssonen kom ju först hem välbehållen från Prag. Bra start på dagen :  ) kl. 6 på morgonen. Vi åkte raka vägen hem och fortsatte sova! Ö jobbade och jag träffade bästa väninna C för en kaffe på solig uteservering. Tog cykeln till Slottskogen och la mig på en filt under ett träd för lagom värme.

Hem och piffa lite. Försöker mig på en dagens! Inser att jag behöver träning....! Ser dessutom fortfarande hiskeligt trött ut (även om jag börjar känna mig utvilad)! Tog på mig vita jeans, bloppad ljusblå blus i silke från Custommade och halsband från Pilgrim blandat med några tunna kedjor i silver.





Framåt kvällen gav vi oss iväg för att äta och titta på cortegen. Vi fastnade på La Sombrita på Linnegatan och fick i oss massor av härliga tapas (ser att mer än jag ser trötta ut...)!



Vi missade cortegen precis vid hörnet Vasagatan/Aschebergsgatan sånär som på de två sista vagnarna. Vad gjorde det...

Promenerade hem, killarna ville spela och jag hyrde mg en film från en lustig maskin på Hemköp. Drog mitt kort, 19 spänn ut kom filmen!

Såg Vicky, Christina, Barcelona som var rätt OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0