Klipp klipp

Imorgon är det äntligen dags för klippning! Jag ska till ett nytt ställe. Än en gång har jag lockats av en mysig salong med fin skyltning. Det ligger i närheten där jag bor och jag har gått förbi flera gånger. Varje gång är det nytt i skylten som pockar på uppmärksamhet. När jag skulle dit och beställa tid var det stängt hela veckan för hon var på kurs - bådar gott...!

När jag ringde för att beställa tid så får jag till svar.
- Nja, det är rätt så fullt.
- Ja, jag menar ju inte denna veckan men vilken dag har du tidigast ledigt 17.00
- Då blir det den 17/12
- Hoppsan! Morgontid da?
- Då blir det den 14/12
- Närsomhelst da?
- Då finns det tid den 2/12 (två veckor sedan jag ringde)

Det verkar vara en poppis salong! Jag har höga förväntningar...! 

Återkommer med resultat!

Kommentarer
Postat av: Linda K

visa bild visa bild visa! :)

2009-12-01 @ 17:14:15
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: hallinbloggar

Linda K:

Nu är det redovisat : ) Känns härligt!

2009-12-01 @ 19:41:40
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0