Linsklipp!

Sedan jag började med endagslinser för två år sedan är jag nätet troget. Har kört billigaste lins på pricerunner och sett att det är billigast på shopping4net.se. Förutom linser så säljer de massor av annat, bl a parfymer.

Det är alltid linskampanj på olika sätt. Just nu får du 250:- extra att handla för i butiken. Jag brukar slå till på en parfym. Den här gången beställde jag ett säkert kort! Mmm, älskar doften. Det är nog min 6:e flaska!

Parfym och endagslinser i sex månader för 1585:- tycker jag är helt OK!





 
.



Kommentarer
Postat av: Mia i Sundsvall

Tjingeling Maggan!



Har äntligen tagit tag i att göra ett inlägg i din trevliga blogg. Det var parfymen som lockade mig till inlägget. Helt enig om doften, den är helt fantatsisk och jag kan inte tänka mig någon annan just nu, eller rättare sagt sedan ett par år tillbaka... Kanske du förstår nu varför Björn springer efter dig på kontoret ;)Det här kanske blev ett tramsigt inlägg men jag får väl ladda inför ett nytt inlägg av annan art en annan dag. Ha det gott så hörs vi av igen! Bamsekram // Mia

2009-11-12 @ 12:57:49
Postat av: hallinbloggar

Mia:

Vad kul att du kommeneterade. Inte tramsigt alls utan lika sött som du ; )

Mmm, den är verkligen underbar. fick tips av en kollega för flera år sedan och det är verkligen en favorit!

Lika stor kram till dig. Hör av dig igen!

KRAM!

2009-11-12 @ 15:40:54
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Adde

Jag kör månadslinser och det kostar en förfärlig massa dollars från Optikern.

Hur gör du med undersökningar? Man måste ju uppdatera synen med jämna mellanrum....

2009-11-13 @ 11:30:36
Postat av: Adde

Jag kör månadslinser och det kostar en förfärlig massa dollars från Optikern.

Hur gör du med undersökningar? Man måste ju uppdatera synen med jämna mellanrum....

2009-11-13 @ 11:30:54
Postat av: hallinbloggar

Adde,

Jag gör en synkontroll en gång om året för 300:-. Det skiljer mycket att köpa linser på nätet. Antar att det är som för oss att optikerna numera får sälja glasögon och utföra synundersökningar. De enkla köpen gör man numera på nätet!

Ha en skön helg!

2009-11-13 @ 14:25:11
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för tipset! Nu har jag klickat hem linser (använder samma som du) och två nästintill gratis Juicy Tubes, toppen!

2009-12-03 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0