Tell me why I don't like mondays

Måndag. Veckans tröttaste dag.

Riktigt illa var det när 16-åriga Brenda från Ohio skjöt ihjäl vaktmästaren och rektorn på skolan. När hon fick frågan varför svarade hon - I don't like mondays. This livens up the day. Detta inspirerade en grupp som heter The Boomtown Rats till att spela in en låt. Brenda kommer ut från fängelset 2019. Det visste ni säkert.

Men min måndag ska inte bli så illa... ; ) Tänker träna efter jobbet. Ö lagar middag. Rostade rotgrönsaker i ugn med nötfärsbiffar!

Sen måste jag ju kolla in fortsättningen på Ullared. Nya fynd för Ros-Marie och Kjell. Snart är tältet fyllt. Är det någon mer än jag som undrar vem som vaktar alla prylarna i tältet och hur de ska komma hem med ungar, alla saker, grill mm mm?

'

Kommentarer
Postat av: Marie Grell

de berättade i första programmet att Kjell fick åka några vändor hem med saker under semestern. han har ett riktigt hedersuppdrag, taxichaffis, grillmästare och tältvakt. men så länge han får sin GT (groggen, inte tidningen) verkar han nöjd. hans "pilots" är för sköna!!! tom cruise se upp för konkurrensen.

2009-11-17 @ 17:21:08
Postat av: hallinbloggar

Marie:

Skönt! Nu fick jag reda på det! Ja, han är en riktig lirare!

2009-11-17 @ 17:25:16
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0