Vilken är din favorit?

När vi ändå är inne på temat choklad (kolla kommentarer på förra inlägget så får du ytterligare ett smaskigt tips)!

Ser på Dagens Media att Marabou ska byta ut en av pralinerna. Man låter svenska folket gå in och rösta på sin favoritpralin på raddajulen.nu så man inte riskerar att ta bort "fel" pralin. Den som försvinner ska ersättas med en nygammal favorit som är en hemlighet till nästa år då den lanseras.

För min del kan de gärna ta bort körsbär i likör, den där med ägglikör samt all marsipan. Just nu ligger "Gräddnougat" bäst till. Jag röstade på "Trofénougat". Som nykomling ser jag gärna "mandelsplitter" som fanns för längesen!

Vilken tycker du ska bort? Har du någon nygammal favorit?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vart tog den bästaste av de bästaste pralinerna vägen? Fransk nougat! Nu hoppas jag för min värld att de inte tar bort Gräddnougaten. Kram

2009-11-18 @ 09:51:28
URL: http://acepinky.blogg.se/
Postat av: Kollegan i

Snacka om smart kampanj! Nu har jag också röstat. Såg till min förskräckelse att körsbär i likör ligger ganska bra till! Och ja, VART tog fransk nougat vägen!?!?! Det är ju den allra godaste!

2009-11-18 @ 12:01:53
Postat av: halinbloggar

Åsa:

Ja, den hade jag glömt men jag önskar fortfarande mandelsplitter!

KRAM!!



Kollegan i:

Visst är den! Vem gillar körsbär i likör? Hemma hos oss åker den och några till i papperskorgen när vi ätit upp alla goda : )

2009-11-19 @ 20:26:34
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: halinbloggar

Åsa:

Ja, den hade jag glömt men jag önskar fortfarande mandelsplitter!

KRAM!!



Kollegan i:

Visst är den! Vem gillar körsbär i likör? Hemma hos oss åker den och några till i papperskorgen när vi ätit upp alla goda : )

2009-11-19 @ 20:26:34
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Körsbär i likör är ju den godast av dem alla. Ni har ingen smak!

2009-11-20 @ 20:57:27
Postat av: halinbloggar

Anonym:

Tur att smaken är annorlunda ; )

2009-11-21 @ 19:32:01
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0