Idag!

Har varit på halvdagsseminarie idag hos vår mediabyrå. Intressant och tänkvärt om hur kunderna beter sig! På vägen hem tog jag mig ett träningspass. Hagabadet är verkligen något extra med sin avslappnande och härliga atmosfär. Kan inte tänka mig ett bättre ställe att träna på! Det bästa är att om man vill kan man avsluta träningspasset med ett dopp i ägget eller i Philipsons folkbad med relaxavdelning! 

Grr! Använder mina nya strumbyxor från Lindex för första gången idag. Gillar mönstret. Lagom mycket leopard. Övrigt, gammal jeanskjol, kofta med 3/4-pingvinärm från HM och fjolårets MC-stövlar från Vagabond.




 

Kommentarer
Postat av: ann asperö



Så snyggt, vad snygg du är i håret!

Du ser så pigg o välmående ut!

Vet du... i Nov börjar jag nytt arb! dagtid på handkirmottagningen på Sahlgrenska.

Nu får jag bekänna färg. Måndag till fredag upp varje morgon.

Har ju aldrig arb så.

Kram

2009-10-21 @ 23:27:09
Postat av: hallinbloggar

Ann:



Tack, tack!

Men vad spännande! Men ska du jobba heltid nu? Skönt på ett sätt kan jag tänka mig med lite fastare tider. Hörs snart! KRAM!

2009-10-22 @ 08:35:34
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Cissan

Grymt snygg maggi :) Hoppas du haft det lovely i Prag.

Kram C

2009-10-27 @ 12:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0