Casa Nostra

Mmmmm jag tänker fortfarande på den goda middagen jag åt igår. Vi tog inga förrätter då de var rätt så stora så vi gick rätt på huvudrätten. Jag valde grillad svärdfisk, pilgrimsmusslor, kräftor och marulk i en härlig mix serverad på en salladsbädd, det smakade himmelskt med underbart god grillad smak. Ö tog grillad oxfilé med grönpepparsås men var inte lika nöjd som jag.

Till efterrätt tog vi en underbar "glassbakelse" med krämig chokladsmak med vanilj inuti överpudrad med kakao och krisp. Den var helt otroligt god! Självklart blev det vin till. Detta kostade inte mer än 700:-!!!

Dessutom var det trevlig och mysig servering. Hit kommer vi gå flera gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0