Köket börjar bli klart!

Nu börjar verkligen köket att ta form.Det känns extra kul då det är absolut det första som man möter när man kommer in i vår lägenhet.

De här barstolarna har vi hittat på nätet. Rolig butik förresten, fanns massor av fina lampor!



Det blir en kul kombo med det stilrena köket, den lilla sekretären med stol i "gluggen" och de nya Pappelinamattorna. Till den lilla gluggen har jag hitat en lampa jag ska köpa för att få till en ännu skönare mix. Lite kitschigt fulkul sädär!





Kommentarer
Postat av: Åsa

Skitsnygg lampa vart är den köpt?

2009-09-23 @ 08:33:50
URL: http://acepinky.blogg.se/
Postat av: mr G

Är det bara hos mig som länken inte fungerar. Hade problem med en annan länk ang alcogel tidigare så det kanske är min dator.

2009-09-23 @ 09:00:04
Postat av: hallinbloggar

Åsa:

Visst är den cool. Finnas på Åhléns!



mr G:

Tack för att du påminnde mig! Här är adressen till butiken och länken är uppdaterad

www.handladesign.se

2009-09-23 @ 13:38:26
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0