Middag ute!

Kaffetröttheten är mycket bättre idag även om giftet fortfarande verkar finnas kvar. 25 års kaffedrickande kan ju inte bara försvinna sådär!

Även idag ska vi ut och äta. Vi har länge varit nyfikna på en kvartskrog alldeles i närheten av oss. Den heter Casa Nostra och ligger på Nordensköldsgatan/Vegagatan. Vi fick inte bord förrän 20.30 men vi startar ju gära med en drink! Mmmm längtar till kvällen. Detta är det bästa med flytten, att så enkelt kunna gå ut och äta!

Nu ska jag ta tag i ett stort DR med flera leverantörer inblandade. Det tar alltid lite tid innan man fått priser och godkända korektur. I min profil står det att jag jobbar med marknadsföring och det gör jag på en större resebyråkedja. Här är alltid full fart som jag gillar!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Du måste ge en recension på restaurangen vi har bara hört gott men aldrig testat. Kram Å

2009-09-12 @ 16:21:12
Postat av: hallinbloggar

Åsa:

Recension är skriven! Gå dit och välj den grillade fisken! Den var himmelsk! Missa inte efterrrätten.

KRAM

2009-09-12 @ 17:28:17
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag är såld på din beskrivning. Ett besök dit får det bli. Glöm inte att testa nya restaurangen Familjen på Avenyn. Kram

2009-09-12 @ 21:20:38
URL: http://acepinky.blogg.se/
Postat av: hallinbloggar

Åsa:

Nej just det! Den måste också provas!

2009-09-13 @ 11:00:32
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0