På stan idag!

Jag tog mig en runda på stan idag. Fick höra att en favvobutik, Accessorize har öppnat i Göteborg. Det blir oftast inte mycket köpt men det är underbart att gå runt och pilla på allting. Köpte dock ett ful-härligt-roligt halsband. Det kan bli en kul kombo med svarta enkla kläder och stövlar. Lite crazy sådär! 



Var också inne på tonårsbutiken Topshop (där för övrigt Beyond Retro ligger i Göteborg). På Topshop blev det en topp : ). Även den kommer funka till svarta jeans och stövlar (dock inte till halsbandet...! 

 

Nu blir jag nästan lite rockig?! Var rockigt och blommigt med i höstens stilar???



Kommentarer
Postat av: Helen

Du är inte bara fräsch, du är cool också!! Glömde ringa dig, ska försöka komma ihåg imorgon. Har ju så mycket att göra när jag är sjukskriven...:))

2009-09-13 @ 18:29:07
Postat av: hallinbloggar

Helen:

Ha ha, coola morsan sådär! Jag vet, tänkte på dig! Men kan vi inte hörs imorgon på dagen då jag har almanackan framme!

2009-09-13 @ 19:18:35
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Cissan

WOW ! Den tunikan får jag nog också gå och kolla på ! Om mina tonårstjejer godkänner att mammi har den så får vi turas om :-)

Kram C

2009-09-14 @ 14:01:21
Postat av: hallinbloggar

Cissan:

Ja, det är ju den stora frågan nu förstår jag om det är godkänt elel rinte: )

2009-09-14 @ 14:31:16
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0