Ännu en helgdag!

Vad härligt med ytterligare en ledig dag innan det dra igång igen!

Det blir fika med kära väninnor. Promenaden hoppar vi idag...det är svinkallt!

Kolla på vår gran! Antar att den ser ut som er? Idag åker julen ut. Jag kommer att sakna alla ljusen i granen och stjärnorna i fönstret. Det blir till att tända ännu mer levande ljus (om det nu är möjligt...)!




Fick ytterligare en efterlängtad julklapp. Nu när Mad Men är färdigtittad så är det härligt att ha en ny serie att ta till när TV-programmen inte duger! Ska bli underbart att återse Rachel, Adam, Karen, Pete, David och Jenny. 32 härliga, underhållande men ibland allvarliga avsnitt!




Kommentarer
Postat av: tina

Åååååå!! Har du köpt den nu :) Den är helt underbar!!!!

2010-01-06 @ 11:43:35
Postat av: hallinbloggar

Tina:

Jajamen. Och jag längtar!!!

2010-01-06 @ 12:01:01
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: marie grell

hej

vår gran åkte ut redan i mellandagarna eftersom vi skulle åka till thailand och det sved i hjärtat eftersom jag inte hann njuta klart av granen...här i thailand har de VM i julpynt á la vulgo, tacky och bad taste.....gräsligt pråligt! Men allt annat är naturligtvis toppen...som jag alltid sagt: thailand äger...kram på dig och tack för underhållande läsning! kram marie

2010-01-08 @ 05:06:19
Postat av: hallinbloggar

Marie:

Kan tänka mig att Thailand vbäger upp avsaknaden av julgranen äevn om jag vet att ni är "jultokar" ; )

Vad kul att du gillar bloggen.

Hoppas ni har en härlig semester och njuter ordentligt. Här hemma är det väldigt vacker men riktigt kallt!

2010-01-08 @ 17:47:59
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0