Är framtidssagan slut?

Förra året köpte jag en supersöt Od Molly blus. Jag var så glad och tyckte den var så fin. I sommarens kollektion så fanns exakt samma blus som jag köpte i fjol. När man betalar 1000 spänn för en blus så vill man ju känna sig unik. Inte ens kedjorna kör på sina storsäljare året därpå utan att ändra något. F ö så har väl inte sommarens kollektion  sålt lika bra som tidigare. Man har väl aldrig kunnat hitta några Odd Molly plagg på rean. Nu hittar men flera nedsatta med 70%. Jag förstår att de vill rida på sin framgång och köra på säkra kort men jag tappar lusten. När jag nu klickar in för att kolla höstens kollektion så har de gjort de igen. Visserligen finns här en hel del nya plagg och just därför borde de nöja sig med de tidigare succeerna så att de tidigare köparna kan känna sig unika i sina Odd Molly-blusar. I alafall om de ska behålla sina höga priser och sin profil. Bilderna är lånade från oddmolly.com

fullsize  fullsize
Samma som sommaren 2007          Samma som vinter 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0