Jag har ett erkännande att göra

Varje söndag sätter jag mig framför TV:n för att se hur det går för singelmammorna Anette, Johanna och Nina. Jag har verkligen försökt att hålla mig undan denna typ av program för jag känner mig själv. Jag missar inte ett avsnitt. Men jag kan inte låta bli att tycka det är lite härligt att följa deras jakt på den perfekta killen. Blir det han med de tjocka kedjorna runt halsen, blir det den goa göteborgaren eller blir det den lite allvarliga? Jag tror följande; Anette väljer Richard, Johanna väljer Alex och Nina väljer Mikael. Vad tror ni?

P.s. Blir det  några kulturpoäng om jag berättar att vi i bokklubben ska läsa nobelpristagares J.M.G. Le Clézios bok Afrikanen???


Kommentarer
Postat av: Helen

...och det gör jag också... :)

2008-11-04 @ 08:57:13
Postat av: Cissan

Jag kollar bara på Simon & Thomas på 3:an, kanonbra program. Både roligt och inspirerande :-) Fast jag borde kanske kolla på singelmammorna för jag är ju en själv ! Få lite tips..

Kram C

2008-11-04 @ 14:19:14
Postat av: hallinbloggar

Cissan:

Simon & Thomas har jag hoppat över. Men det kanske jag borde se istället eftersom jag inte är singel men behov av inredningstips...: )

2008-11-04 @ 16:10:55
Postat av: hallinbloggar

Helen:

Skönt då är vi flera... Vi kan väl höras senare om vi tyckte de valde rätt kille!!

2008-11-04 @ 16:12:02
Postat av: Helen

Det får vi göra..men jag tror på samma killar som du :)Ska förresten till Got på tis. Funderar på att åka lite tidigare och komma förbi. Är du där under dagen?

2008-11-05 @ 08:39:32
Postat av: hallinbloggar

Helen:

Japp, jag är hemma. Har inte ett ett enda möte. Lunch? Frukost? När kan du?

2008-11-05 @ 20:57:43
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag kollar tågtider,kanske jag kunde komma till lunch. Ringer imorgon! Kram

2008-11-06 @ 20:00:13
Postat av: hallinbloggar

Helen:

OK då hörs vi!!

2008-11-06 @ 22:03:59
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0