Lukta gott!

Jag vet inte om jag kan kalla mig "parfym-människa" men jag gillar att dutta på mig lite varje dag men jag är V Ä L D I G T enahanda. Jag köper en doft och använder samma varje dag. När flaskan är slut köper jag en ny, av samma sort. Jag vet att det kanske är lite tråkigt men det är jag. Jag tror jag är inne på mitt femte "äpple" och det blir mitt sista. Det är två nya kandidater som står på tur. Båda lätta och lite blommiga som verkar vara min grej. Som ni förstår är det ett viktigt val då vi ska hänga ihop under en lång tid. Vilken är din favoritparfym?

Vad ska jag välja? Femme från Hugo Boss eller Daisy från Marc Jacobs.

    

Gamla favoriter i turrordning, Lancome-Miracle, Clinique-Happy och så det gröna  "Äpplet" från Donna Karan.




Kommentarer
Postat av: Emsan

Marc Jacobs utan tvekan! Men du får ha med i beräkningen att jag kommer gå och sniffa i ditt "bås" hela dagarna. Den doftar supergott.

2008-10-13 @ 20:14:46
Postat av: hallinbloggar

Emsan;

Jadu, jag borde slagit till där på Östersjön. Nästa tillfälle köper jag den!

2008-10-13 @ 21:02:26
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: hallinbloggar

Emsan;

Jadu, jag borde slagit till där på Östersjön. Nästa tillfälle köper jag den! Du är alltid välkommen till mitt bås; )

2008-10-13 @ 21:05:18
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0