På riktigt eller låtsas?

Min andra kulturbegivenhet under gårdagen var ju att titta på Thomas di Leva och Låt kärleken växa. Det utlovades en magisk show och det kan jag verkligen säga att det var. Har man några som helst "begränsningar" så ska man inte titta på Thomas di Leva. Man måste "öppna upp och ta in". Det är roligt att lyssna på honom, han tar sig tid men i slutändan så är det ändå något som faktiskt låter klokt. Han har en ny flickvän som är invandrare. Han berättade att hon vid ett tillfälle hade ringt honom och sagt - Thomas, det är så svårt att vara invandrare. Varpå Thomas svarade, -då ska du veta hur svårt det är att vara utomjording. Så var det flera gånger tyckte jag. Väldigt mycket självironi. Måste säga att jag mådde riktigt bra när jag gick därifrån. Så till sist ett citat, "känn ingen fruktan - ät frukt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0