Vill du också få komplimanger : )

Sent i våras köpte jag den här klänningen i en internetbutik. Jag var väl sådärnöjd när den kom men behöll den ändå.  En solig dag när sommaren kom tog jag den en dag till jobbet. Jag har nog aldrig fått så många komplimanger. T om tonårssonen kommenterade min fina klänning :  ) Jag kunde väl aldrig tro det med  en "äppelklänning".  Om du också vill ha komplinager så kan jag tipsa att den finns till en härlig rabatt här; http://www.svenssonshop.com/product-view.asp?catid=16810&prodid=30863

Nümph - Smoothie dress


Kommentarer
Postat av: Emsan

Tur för mig att du redan har den här klänningen.

Annars hade jag varit tvungen att klicka hem den...

Den är verkligen supersnygg på dig!

2008-09-06 @ 19:32:24
Postat av: hallin bloggar

Emsan:

Tackar tackar men vete sjutton om den inte hade passat bättre på dig. Å andra sidan får du säkert många komplimanger. Söt som socker!

2008-09-06 @ 21:36:42
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0