Säljes - köpes

På väggen vid trappan i radhuset hängde det här fina tyget från Marimekko. Moments finns att köpa på www.4her.nu för 895:-. Hur mycket jag än vill så finns det ingen vägg där det passar. Jag vet att buden brukar bli höga för den här typen av varor på Tradera. Höjden på trycket är 250 cm. Jag har fållat det och sytt kanaler uppe och nere för rundstav. 

Är du intresserad så kom med ett bud!






Nu har jag hittat ett nytt tyg från Marimekko som ska få pryda en av väggarna i sovrummet (som är ett av rummen i fil). Detta har jag tänkt att montera på en frigolitskiva så kanske det även har en något ljuddämpande effekt.

Detta finns på www.desigonline.se och kostar 419:-. En rapport är 126 cm. Det kanske är så att du har en rapport över som du vill sälja.

Meddela mig gärna! Ett byte kanske?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0