Tanka!

Min kropp har gått tom för energi! Det är helt enkelt tomt i tanken! Det är kanske iofs inte så konstgt. Jag inbillar mig fortfarande lite då och då, trots att jag vet om motsatsen, att jag orkar mer än andra. Ibland glömmer jag bort det bara!

Efter en hektiskt vår på jobbet, flytt, ambulans till pappa (som tur nog bra), jakt efter bästa bankräntan, ett radhus som behöver städas, en lägenhet som vill inredas och heltidsjobb fick jag på något sätt nog. Eller som min kollega J sa idag. Gick proppen ur? Jo, den gjorde nog det. Min personlighet är ju lite så. Väääldigt snabb och effektiv och sen väääldigt trött. Om man bara kunde lära sig att vara lite mer jämn. Men å andra sidan skulle det inta vara jag.

Man får nog bara försöka fortsätta att lära, eller planera in att efter en hektisk period behöver min kropp vila och återhämtning. Läsa några sidor i den här boken och känna att göra saker låååångsamt är skönt och avkopplande!

Vad gör du när du tankar energi? Har du något bra förslag så tipsa mig gärna!



Kommentarer
Postat av: Monica

Hej M

Vad kul att Ni kommit in i eran lägenhet. Ta det lugnt, nu ska du ju bo där. Åk till havet med en god bok eller bara titta rakt ut. Så tankar jag :). var rädd om dig, det finns bara en M.

Kram Monica

2009-04-24 @ 10:08:29
Postat av: hallinbloggar

Monica;

Vad kul att du fortfarande är kvar här!! Ja, visst är det så. Jag tror det lugnar ner sig när de nya flyttat in i radhuset. Det är ett bra råd M, bara titta rakt ut. Det är svårare än man tror. Läsa däremot är min "flykt" avkoppling!

STOR kram till dig med!

2009-04-24 @ 22:35:44
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0