Mysiga hemmakvällar och flotta kläder!

Igår var jag nere i vår grymma video(?!)affär för att hyra några efterlängtade filmer. Alla tre jag önskade hyra fanns på plats! Knepet, för att få hyrt de mest populära filmerna, är att vara där lite mitt på dan! Här hyr man tre filmer i en vecka för 120:-.

Igår såg vi Slumdog Millionaire. Wow, vilken oroligt bra och stark film. Det blir helt klart ett vass betyg: H H H H+.



Nu ska jag ge mig iväg för at möta upp mamma som kommer med spårvagn för att se en utställning på Röhsska, Chanelkreationer av Coco Chanel.




Visst ser vi fram emot filmen om Coco Chanel med Audrey Tatou i huvudrollen? Mmmm, franskt och härligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Maggan!

Då har du några härliga filmkvällar framför dig. Jag har sett alla tre och den som gjorde starkast intryck är utan tvekan Slumdog Mill. Det är bara att bocka av från "måsteselistan" allteftersom o nu är det verkligen filmväder. Kram Kristin/Fkg

2009-08-31 @ 20:22:31
Postat av: hallinbloggar

Kristin:

Bra filmer är underbart! Jag har kvar Gran Torino! Slumdog var fantastisk! Hösten är verkligen inte dum. Jag tycker det är mindre stress än på sommaren. Härligt med levande ljus och film!

2009-09-02 @ 09:37:16
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0