Recensioner

Nu har jag läst ut "Ers majestäts olycklige Kurt". Även jag fascinerades av denna otroliga historia. Det som slår mig är att vi som personer inte har förändrats ett dugg från den här tiden. Som tur är har samhället förändrats, tänk att leva med alla förbud och måsten som man var tvungen att leva upp till.

Det blir högt betyg: H H H H



Har ju också glömt att berätta om vad bokcirkeln sista härliga träff ute i Onsala tyckte om boken "Igelkottens elegans". Boken har ju sålt enormt bra i hemlandet Frankrike och det var extra kul att höra värdinnans roliga recension av boken då hon kände igen "typerna" från hyreshusen i Paris. Boken fick blandade recensioner men slutade på 3.5. Ungefär samma betyg som jag gav den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0