Konsert!

Tog fel dag på tandläkaren idag...! Det var ju först nästa måndag jag skulle dit.... Det har varit några besök får jag säga till mitt försvar. Jag stack och tränade istället! Skönt med ett styrketräningspass. Orkar mer nu än när jag  började för cirka två månader sen. Känns bra!

Har varit på julkonsert och sjungit in julen.

Bjuder på en sned dagens. Gillar nya tunikan från Saint Tropez, jeans från Cheap Monday och stövlar med snörning från Vagabond. Helt nya som jag fyndade på Tradera för en tredjedel av priset!



Kommentarer
Postat av: Hon som gick

Jättesnyggt!!!

2009-12-15 @ 07:24:35
Postat av: hallinbloggar

Hon som gick:

Tackar, tackar! Trivs som bara den i den fina tunikan!

2009-12-15 @ 08:59:34
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0