Fixat skrivbord

Jag drömmer ofta om att ha ett välstädat skrivbord på jobbet där alla mappar är undanstoppade i sina fack och alla papper i pärmar sorterade under rätt flik. Inget skräp (prover) ligger och dräller. Framförallt är det rent och fräscht (en bättre städfirma helt enkelt).

När allt var i ordning så skulle jag ha en fin skål med godis som Calista Flockhart i Ally Mc Beal. Sådär så man kan bjuda!



Sen skulle jag ha några fina presentböcker som man kan bläddra i när man har en stund över (sure baby)

     
 

Till sist skulle jag alltid ha säsongens färska blommor i en vas!



Vad tror ni, kollegor och andra. Kan det bli möjligt en dag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det sägs att hoppet är det sista som lämnar människan!!! ;-)



Kram!

2009-01-30 @ 20:18:52
Postat av: hallinbloggar

Ja, drömma går ju...men låt oss inspireras kära kollega, låt oss inspireras. Det där med böckerna borde vi ju fixa iallafall.

2009-01-30 @ 21:24:20
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Helen

Och en sån skål har jag fortfarande på mitt skrivbord. Fick den ju av mina helt undebara fd kollegor. Dock är det sällan godis i den. Jag ska nog skärpa mig!

2009-01-30 @ 22:44:26
Postat av: hallinbloggar

Helen;

Ja, det minns jag nu. Så Lill-Ally, ställ den lite mer synligt och fyll den med godis nu!!!

2009-01-31 @ 11:59:29
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: MHE

Hahhahhaaaa! That will be the day!!! Men du har du ju så fint hemma...så varför inte ;-)

2009-01-31 @ 13:29:52
Postat av: hallinbloggar

MHE:

Varför inte! Det vore underbart att gå från skrivbord till skrivbord, sätta sig ner, bläddra lite i en fin bok, ta en godis och småprata lite. Så du tror inte på det!? Vänta och se ; )

2009-01-31 @ 14:45:25
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0