Blandad dag!

Så här de sista skälvande semesterdagarna hade man ju hoppats på lite sol och en tur med båten! Helt illa blev det ju inte men båten lämnade vi i hamn : ). Istället fick vi cykla och hämta vår bil i Brottkärr som blev stående hos brorsan efter mysig och trevlig middag.

Innan tog vi cykeln till stan för rolig marknad på Heden. Privatpersoner som hyr bord och säljer allt mellan himmel och jord.

 

Ö fångade mig på bild på väg ut ur HM. Jo, hittade en "svepkofta" i silkegarn i en underbar färg med blandning av lavendel-potatis-beige-gammalrosa. Snygg färg som passar mig! 



Vi tog en "nudelkartong" på 14 m2 på Kungstorget och cyklade sydvästerut mot Brottkärr/Amundön.

En fantastisk vacker cykelväg sista biten. Ö stannade och fotade och jag passade på att plocka "lite som växte nu". Ska visa sen!







Kommentarer
Postat av: Tina Godwall

Hej Maggis!!!

Vad synd då missade vi varandra. Vi var också på Heden och kikade lite till Mattias förfäran då det är det värsta han vet med loppisar.



Hur mår du? Ser ut som ni har det super mysigt trots det något ostadiga vädret.



Vi köpt guldpass till Nea på Liseberg så det har blivit våran extra lekplats. Och nu blir det snart och äntligen Mallis : )



Stor kramis Tina

2009-07-30 @ 20:43:51
Postat av: hallinbloggar

Tina:

Heeej! Jamen då får vi kanske gå tillsammans nästa gång. Tycker det är jättekul!

Å, det har varit en superhärlig semester och jag känner mig så utvilad.

Spännande med Mallis och "allt annat". Ha det så bra så hörs vi snart.

STOR KRAM til dig med

2009-07-31 @ 22:28:30
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0