Swisch...

...sa de så var den här dagen förbi! Ibland går tiden extra fort tycker jag:
Upp 6.15, frukost, jobba, lunch, jobba, hem, stavgång i 45 min (ja, det är mitt nya kall), laga middag, plocka undan, tvätta en maskin, handla, hänga tvätt och en snabbcheck på vad som hänt i bloggvärlden. Det var onsdagen de!

En observation gjordes dock. På spårvagnshållplatsen stod en "härlig" fyllegubbe och fullkomligt slet upp öppningen på någon slags plåtflaska, ni vet en såndär som det brukar vara läsningsmedel i. Till slut fick han upp den och tog en redig klunk.

Inte klokt så lång tid det har tagit att läsa ut den otroligt bra boken - En halv gul sol. Vet inte vad det beror på, egentligen vill jag läsa hela tiden. Nu är det inte många sidor kvar så en recension kommer imorgon.

Imorgon är det tidig start på jobbet, redan 7.00 så nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0